PDA

View Full Version : Mega Man 9 Clear Times...27:58 9th place ;) so far..



evilralphwiggum
10-05-2008, 12:14 PM
EDIT:yesterday I got this time.
http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/58/l_8f487da2d3164701a3d10b010a6d2d5d.jpg

_awesome_

last I checked I was pushed to 10th..haha..but still..awwwwwesommmmme

EDIT: older post then title
_awesome_
_megaman_

Xbox 360 Version I've cleared the game in

34:47
i'm ranked 30 on the leaderboards..if it's at all possible for me to shave 9 minutes off of that..i can take the #1 spot..that will be hella hard..not sure how i'd pull that one off..but I just shaved 5 minutes with a playthrough today..
sooo...guess anything is possible ;)

anybody else blasting away? _awesome_

evilralphwiggum
10-06-2008, 06:54 PM
i didn't mean to post after my original post or rather..I didn't think about editting it..xD..the other day..or uhh hrmm..

to make this single post worth while here is a video I made explaining how

the 1-up is a lie....the one in endless attack mode...
http://www.youtube.com/watch?v=GXNC9hnJ7QI
http://i4.ytimg.com/vi/GXNC9hnJ7QI/default.jpg

it is soooooo a LIE!

zach2m1
10-06-2008, 07:11 PM
So far I am at like 25 mins and Im at dr wilys castle tho so I still need to finish

dryuriev7777
10-06-2008, 08:23 PM
I think my best time is like...several hours...haha I suck at this game. Though I downloaded the endless stage today before work and I got like 2nd in the rankings for like 7 seconds! It was pretty much the highlight of my megaman career _ninja_

wiifan_362
10-06-2008, 08:26 PM
nice, i comlpetly suck at those types of games _ninja_

fettouhi
10-07-2008, 01:31 AM
cool awesome time evilralphwiggum but could you please not double post just keep editing the first post if you are the last one in the topic that posted.

Diana3
10-07-2008, 05:27 AM
cool awesome time evilralphwiggum but could you please not double post just keep editing the first post if you are the last one in the topic that posted.


I'm always afraid I'll go against some kind of forum etiquette! Am I doing it now? Am I? :shock: :?
haha

evilralphwiggum
10-07-2008, 05:54 AM
touche xD
_awesome_
i'll make sure to keep this in mind next time i have an update for a thread
><
_dead_

i'm going to download that endless stage today..
can't wait to give that a try

CommentatorGuy
10-12-2008, 09:01 PM
O M G.

You pwn mega man 9....

zach2m1
10-13-2008, 11:12 AM
Awesome man I saw that on my Wii before I saw this and I was like OMG! But I am still trying to beat dr wilys castle :(