PDA

View Full Version : Ideas for charity money?



Skeletor1991
05-17-2009, 06:24 PM
Ok so most of you know about me doing the Clayman figure that is or will be given away during the Mother marathon. I thought I would do some other stuff as well for charity money. Does anyone have any ideas at all? Let me know.

MSico
05-19-2009, 10:21 AM
MOAR CLAYMANS

:P

You helped a bunch Skeletor! Thanks!

necromant
05-19-2009, 10:26 AM
YOu could do a run for Cystic Fibrosis. it is the biggest genetic killer in the US. It is a lung disease that causes the body to make extra, sticky mucus that affectws the body in breathing and digestion. the procedes would go to Cystic Fibrosis Foundation.

If you do this, it will be greatly appreciated.

P.S. you do some great work, keep it up.

Skeletor1991
05-19-2009, 01:05 PM
Hmmm moar claymen...hmmmm lol

Richord
05-19-2009, 01:07 PM
More claymen >_>

kamakaze kid
05-19-2009, 01:09 PM
You should do a bunch of clay Happy-Happyists!!!

Skeletor1991
05-19-2009, 01:10 PM
Idk what I want to make. I want to make something based off the marathon at the time. lol Heck I'll do alot so that others contribute money to the charity at the time.

Boo_24_7
05-19-2009, 06:22 PM
Make a Boo :)

Brineboy
05-19-2009, 06:24 PM
I dont know what you should make/do for the MGS marathon but for the final fantasy one maybe you could make a crystal since they play a big part in alot of the games. For the megaman marathon I suggest making rush or the megaman helmet.

Boo_24_7
05-19-2009, 06:26 PM
For Metal Gear you obviously should make a Metal Gear!

Skeletor1991
05-19-2009, 06:53 PM
Wow everyone O.o lol

dryuriev7777
05-19-2009, 06:56 PM
If you make a clay Metal Gear Ray I will love you forever. I totally say we should do more auctions after the blast at the Mother Marathon and something like that will rake in tons of money. Although in foresight I will probably end up hating you for losing all my money bidding on it. :lol:

Skeletor1991
05-19-2009, 07:00 PM
But thats kinda the good part Dry lol. Even if you lose the auction, every cent you gave will be put to a GREAT cause. :)

Kilgard
05-19-2009, 07:03 PM
Do a metal gear ray and rex >.> I'll bid on the rex while dry bids on ray >.>

the1stpkmnfan
05-19-2009, 07:04 PM
I liked your Clayman, Skeletor. I really hope you make more, since that's such an awesome Talent you got there. :)

Can you make a Megaman one?

Skeletor1991
05-19-2009, 07:05 PM
Idk if I'll be able to have something before the Metal Gear or FF marathons D:

Skeletor1991
05-19-2009, 07:10 PM
I will say. I AM GOING TO MAKE A SMALL CLAY-VERSION OF PHIL's HAT. lol