PDA

View Full Version : Let's Play Earthbound and Minish Cap!



Mr_Saturn
09-04-2009, 12:51 PM
Well, I'm almost done with EarthBound, and Minish Cap is coming as soon as I hit 100 subscribers.

Mr_Saturn
09-04-2009, 12:52 PM
My Youtube Let's Play Channel:
http://www.youtube.com/user/CuccoOnFire

Completed Let's Plays:

A Link to the Past (http://www.youtube.com/user/CuccoOnFire#grid/user/7D8C1FB7FC4A3E76)
Let's Play The Legend of Zelda Oracle of Seasons (http://www.youtube.com/user/CuccoOnFire#grid/user/C4FE8AFC9C63FFE4)

Current Let's Play:

Mr_Saturn
09-04-2009, 12:52 PM
Edit Space 2

(just incase)

Mr_Saturn
09-07-2009, 11:09 AM
Part 2 is out now!
Check the 2nd post for a link, also, the audio problem is semi-fixed. You can hear my voice now, but because of my microphone, I sound like a pubescent 12 year old boy...
Haha, I can assure you I'm much older then 12 :P

Dblm4l1fe
09-10-2009, 05:11 PM
wheres part 3?

Mr_Saturn
09-10-2009, 09:11 PM
wheres part 3?
I've filmed it like 5 times, everytime, something goes wrong.
The last time I was making great time, I finished the first dungeon, I tried to save the recording, then bam, Camtasia crashed.
I was angry.

Dblm4l1fe
09-11-2009, 05:29 PM
:( that sux

Mr_Saturn
09-13-2009, 12:59 PM
Part 3 is up!
Comment, rate, and subscribe if you liked it!

Mr_Saturn
09-20-2009, 09:38 PM
Part 4 is up!

I know it's a bit quiet, and the audio is a second or so delayed. I had to post commentate because I had my mic in a weird position when I recorded it first, and you could hear me breathing really loudly...
Anyway, tell me what you though, and if you liked it, please comment, rate, and subscribe!

TheSacredWolf
09-27-2009, 12:58 PM
I love ALTTP, my second favorite game. And your LP so far is good! Also nice choice of channel colors, my channel is the same color.

Mr_Saturn
09-28-2009, 03:14 PM
Part 5 is up!
Please comment, rate, and subscribe if you liked it!

Mr_Saturn
10-01-2009, 04:10 PM
Part 6 is up now!

Mr_Saturn
10-04-2009, 09:31 AM
Part 7 is up!

KeyPaladin
10-06-2009, 09:33 AM
I've See All Of The Parts To Date....And I'm Entertained, I Look Foward To The Rest Of The LP And Any Future LPs You Make. ^_^
Keep Up The Good Work. BTW...My Youtube Name Is KeyWhiteMage.

Mr_Saturn
10-10-2009, 07:06 PM
I love ALTTP, my second favorite game. And your LP so far is good! Also nice choice of channel colors, my channel is the same color.
Huh, I didn't see your comment before... So...

Thanks for the input! I hope your enjoying it, same with you Keypaladin! Thanks for subscribing, I really appreciate it ;)

Mr_Saturn
10-10-2009, 09:56 PM
Part 9 and 9 1/2 are up now!
I'm just gonna put a link to my playlist instead of linking every video.
I'm lazy :P

Mr_Saturn
10-18-2009, 06:40 PM
Part 10 is up!

Mr_Saturn
10-25-2009, 08:29 AM
Haven't posted in a while...
Part 11, 12, and 13 are up!

Mr_Saturn
10-25-2009, 07:05 PM
Part 14 featuring BochoNoCho is up!

Mr_Saturn
10-30-2009, 07:06 AM
Part 15 is up and Part 15 1/2 will be up later today!

Mr_Saturn
11-15-2009, 08:54 AM
Sorry there hasn't been anything up recently, I've had a ton of school stuff, and some personal life issues recently...
I'll try to have a part up today, though.

Mr_Saturn
12-12-2009, 09:50 AM
So it's been a while since I've updated you guys on what's going on but...
Part 25 is up now! The finale of the game will be posted tomorrow (Hopefully...:P)

Mr_Saturn
12-13-2009, 04:41 PM
The entire Finale is out now! In total it took four videos, but the fourth video is just the credits.

So, I'm done with A Link to the Past... What could be my next Let's Play!?
You can find out soon.

Mr_Saturn
12-16-2009, 07:52 PM
Yep! I'm gonna be starting a Let's Play of Oracle of Seasons starting this Friday! Along with a competition with me and BochoNoCho over who can beat IWBTG first!

If you wanna check out the trailer, just click on this link leading to my channel on the first page.

Mr_Saturn
12-19-2009, 05:54 PM
Parts 1 and 2 of both games are up now!
How bout some feedback?

Mr_Saturn
12-19-2009, 06:03 PM
Parts 1 and 2 of both games are up now!
How bout some feedback? :P

NobodyX
12-20-2009, 06:10 PM
Its always great watching lps of games LOZ oracle of seasons is one of my favorite legend of zelda portable games Its great to see the game with a new outlook. Keep up the good work.

Maram123
12-20-2009, 06:11 PM
Have fun with Ghosts and Goblins...that's all.

TourettesOnFire
12-20-2009, 07:07 PM
I like I like :] I shall be subscribing!

Mr_Saturn
12-21-2009, 07:02 PM
@ NobodyX
Yeah, the Oracle games are definitely my favorite out of the handheld games, I'm glad you you like the videos!

@ Maram123
Trust me... I'm already having TONS of fun with the Ghosts and Goblins section

@ TourettesOnFire
Thanks, I appreciate it! If you have any complaints, or if there's anything that you particularly like, I'd love to hear it!


Also, parts 4 and 5 of I Wanna be the Guy and Oracle of Seasons are out now!
Yep, four videos in one day...

Mr_Saturn
12-31-2009, 01:22 PM
Part 7 of Oracle of Seasons is up now! There will probably be no I Wanna be the Guy today though

Mr_Saturn
01-02-2010, 03:22 PM
Parts 8 and 9 of Oracle of Seasons are up now!
I doubt that there will be an I Wanna be the Guy video again. I just really don't want to record that right now

CaptainX24
01-10-2010, 10:52 AM
Cool! I'm a huge Zelda fan so I subscribed!

quakmastr
01-10-2010, 11:15 AM
Good stuff. The quality is good and so is the commentary.

I'm noticing alot of I Wanna Be the Guy LPs on Youtube recently. Is this some kind of fad going on?

Maram123
01-10-2010, 04:02 PM
There's always been a ton of IWBTG Lp's. It's just one of those games that like EVERYONE LP's at one point, lol. Not that I'm saying that's a bad thing, Cucco.

Mr_Saturn
01-10-2010, 05:50 PM
There's always been a ton of IWBTG Lp's. It's just one of those games that like EVERYONE LP's at one point, lol. Not that I'm saying that's a bad thing, Cucco.
Yeah, it has seemed to have gotten a lot of LP's recently...
I'm not sure if it's still happening though, since BochoNoCho hasn't uploaded a video recently...

Mr_Saturn
01-16-2010, 07:26 PM
The first update in almost two weeks is now up!

Mr_Saturn
01-18-2010, 05:51 PM
Parts 12 and 13 are now up!

Mr_Saturn
01-22-2010, 07:58 PM
Part 15 was added today, after a two day hiatus :P

Mr_Saturn
02-13-2010, 07:25 PM
Parts 16-23 are now up! Sorry I haven't been updating consistently...

Mr_Saturn
02-16-2010, 08:00 AM
Alright, I've recorded parts 26 and 27, and i'm hoping to get more recording time in today, so that means there will be daily updates for once ;D

Mr_Saturn
02-20-2010, 05:30 PM
So, everything up to part 28 has been uploaded! You guys can look forward to daily updates...hopefully

Mr_Saturn
02-27-2010, 08:34 AM
I finally got another video up...
School is gonna be the death of me.

Mr_Saturn
02-27-2010, 09:42 PM
Double update today! Parts 31-32 are up!

Mr_Saturn
03-10-2010, 07:23 AM
Everything up to part 35 is now up! I hope to finish this game sometime this week...

nmufred
03-10-2010, 07:29 AM
Hey, I don't know if anyone approached you about this yet, but YalWerdna is looking for a player for the two Oracle games for his marathon next weekend. If you would like to help with that, please head to his stream topic.

Mr_Saturn
03-16-2010, 09:48 AM
Hey, I don't know if anyone approached you about this yet, but YalWerdna is looking for a player for the two Oracle games for his marathon next weekend. If you would like to help with that, please head to his stream topic.
Yeah, he asked me if I could, but I can't do it. I'm gonna be busy, and I honestly don't know Oracle of Seasons or Ages well enough to speedrun them.
If I could I would, though... Sorry about that.


In other news, my next LP starts tommorow? What could it be?
Well... It's in my sig...

CaptainX24
03-20-2010, 04:41 PM
Well, good luck! No offense, but I'm unsubbing for the time being since I've already seen 2 EB Let's Plays.

Mr_Saturn
04-11-2010, 02:53 PM
So, I started my Act Raiser LP, which will only be updated on the weekends, I plan to have it finished within 5-6 weeks...
Also, I've updated Earthbound up to the tenth part, I've been extraordinarily busy as of late, I have 3 long term projects to work on before school gets out.

Mr_Saturn
05-31-2010, 04:34 PM
Man it's been a while since I updated this thread... Anyway, i'm all the way up to part 26 of EarthBound (When you raid Monotoli's Skyscraper) and I finished ActRaiser a while ago...

Mr_Saturn
06-26-2010, 10:56 PM
Well, I just revealed the trailer for my next LP (starting when I reach 100 subscribers)
and EarthBound is going pretty well, I'm already at Stonehedge Base... So, I'm probably 5-6 parts away from being done!